***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

sobota, 1 października 2011

mój pierwszy

album. Powstał niedawno na bardzo specjalne zamówienie. Miał mieć miejsce na pamiątkowe fotografie z kolejnych urodzin i ważnych uroczystości, miejsce na życzenia, na wpisanie zmieniających się wymiarów ciała, zrobienie notatek, na daty wychodzenia ząbków, drzewo genealogiczne... Miał być minimalistyczny, stonowany, głównie w brązach i beżach. Chyba się udało, podobno wszyscy byli zadowoleni.


Zabrałam się za niego zbyt późno, jak to ja, więc zarwałam kilka nocy, żeby go skończyć. Zdjęcia robiłam prowizoryczne, na ławce w parku, na chwilę przed oddaniem. Jakie są takie są. Najważniejsze żeby był dla Mai Agnieszki pamiątką i żeby dobrze służył. I mam nadzieję, że jeszcze kiedyś go zobaczę.

No a na koniec drochę detali tudzież zbliżeń, czyli to, co lubię najbardziej.

Pozdrawiam ciepło i idę grabić liście.

1 komentarz:

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.