***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

sobota, 8 października 2011

jedne z ostatnich

Jedne z najnowszych kartek, chyba jedne z ostatnich nieświątecznych w tym roku. Kusi żeby już powyciągać te wszystkie srebrno-złote papiery, te kratki, Mikołaje, śnieżynki i aniołki. Wbrew pozorom czasu przecież nie zostało dużo. Zwłaszcza że ja mam teraz mniej czasu. Napchałam plan tygodnia, czym się dało, powpisywałam w notes milion zaplanowanych rzeczy i doba zaczęła się kurczyć. I, prawdę mówiąc, jest mi z tym - przepraszam - cholernie dobrze.

1 komentarz:

  1. Aguś jakie Ty piękności i cudowności tworzysz! Patrze i patrze... napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.