***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

niedziela, 3 kwietnia 2011

hurtem

Powinnam chyba znaleźć kogoś, kto by za mnie robił zdjęcia i je obrabiał, bo chwilowo przyprawia mnie to o mdłości i odbiera radość tworzenia. A trochę jednak jeszcze tworzę. I fotografuję. A także obrabiam, wyceniam, piszę... Mam nadzieję, że okaże się do warte zachodu, bo jednak nie samym zadowoleniem żyje człowiek, ani też samym cudzym zachwytem. Miła też jest czyjaś chęć posiadania [uśmiecha się zachęcająco].
Tymczasem obowiązki wzywają. Do jutra. (Jeśli ktokolwiek to czyta.)

3 komentarze:

  1. Ja czytam - regularnie.
    I podziwiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :] i odpozdrawiam ze zmęczonym uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaglądam, czytam i się zachwycam :) :*

    OdpowiedzUsuń

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.