***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

poniedziałek, 8 marca 2010

zapowiedź

Zrobiło się monotematycznie, kolczykowo. A przecież zaczęłam robić wielkanocne kartki, mam zamówienie na kartki urodzinowe, pracuję nad zaproszeniami ślubnymi i mam stan przedzawałowy patrząc na ceny kopert... Wyjdzie na to, że za ładne, perłowe koperty zapłacę więcej niż za wszystkie materiały do zaproszeń. Paranoja.

I kupiłam kilka drobiazgów w empiku.

Zdjęcia wieczorem. I będą też zupełnie nowe kolczyki, robione wczoraj mimochodem. O ile uda mi się to wszystko obfotografować i nie dostać przy tym szału.

Idę chwytać słońce na parapecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.