***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

środa, 2 października 2013

wymianka z Agą i papierowe szczęście

Zakochałam się w szydełkowo-koralikowych bransoletkach. A jak zobaczyłam te u Agi, to wiedziałam, że muszę taką mieć. Umówiłyśmy się na wymiankę i moje filcaki poleciały w świat...


Tymczasem do mnie przybyły taaaakie cuda:


Prawda, że przepiękne?

Jakby tego było mało, dotarła do mnie paczka z galeriowymi papierami. Jeden z najlepszych momentów każdej jesieni. Że aż się chce uściskać kuriera. Wydałam majątek, a gratis dostałam taki, że dech zaparło. Tyyyyle papierowego szczęścia! I tyyyyyle będzie świątecznych kartek. Proszę się ustawiać w kolejce, niedługo trymer pójdzie w ruch...


4 komentarze:

  1. Wspaniała wymianka. Śliczną sówkę poczyniłaś, a wymiankowy biżutek jest obłędny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw papierów obłędny, już jestem ciekawa efektów pracy. Jeszcze raz dziękuję za filcaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sóweczka boska :) papiery cudne, też muszę pomyśleć o kartkach

    OdpowiedzUsuń

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.