***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

niedziela, 23 grudnia 2012

mandarynkowe kruche paluszki

Zdecydowanie do polecenia. Zwłaszcza w tym zimowym czasie, tak kojarzącym się ze smakiem i zapachem cytrusów. Proste w przygotowaniu (choć ciasto bardzo klejące, dodałam więcej mąki, bo trudno się formowało paluszki), maślane, z delikatną mandarynkową nutą (może warto by dać więcej skórki?) i kontrastem zygzaków z gorzkiej czekolady.
Służy im towarzystwo białej kawy z odrobiną cynamonu...

Jak to ja, przepisu nie podaję, ale odsyłam do źródła (klik, klik).






3 komentarze:

  1. Ale piękny post! Życzę Ci wspaniałych i wesołych Świąt! Bardzo serdecznie dziękuję za karteczkę i serduszko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziękuję :) miło mi, że się podoba. odpozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.