***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

czwartek, 21 czerwca 2012

perły i dużo pytań



Kolczyków powstała cała góra, będę wstawiać stopniowo.

Tymczasem Ania zaprosiła mnie do blogowej zabawy w jedenaście pytań.


Na pytania grzecznie odpowiem, z sympatii do Ani... ale nie jestem fanką tego typu zabaw, więc zablokuję podaj-dalej i nikomu nie prześlę. Mam nadzieję, że Aneczka się nie pogniewa.

1. Pies czy kot? kot - chcę mieć i pies - mam
2. Podróże po Polsce czy po świecie? po Polsce (a po świecie może kiedyś)
3. Czekolada biała czy czarna? czarna
4. Spacer czy telewizja? spacer
5. Obcasy czy "na płasko"? na płasko (szkoda nóg. obcasy od wielkiego dzwonu)
6. Jabłko czy gruszka?  gruszka
7. Obiad mięsny czy wegetariański? mięsny (ale to głównie z lenistwa)
8. Urlop w domu czy poza domem? poza domem
9. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boże Narodzenie
10. Laptop czy komputer stacjonarny? laptop
11. Samochód czy autobus? autobus

Pozdrawiam ciepło. Zaglądajcie do mnie czasem, uśmiechnijcie mnie komentarzem...

1 komentarz:

  1. Absolutnie się nie pogniewam. Przepiękne kolczyki. Szczególnie te ostatnie. Super!

    OdpowiedzUsuń

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.