***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

sobota, 4 czerwca 2011

prostota i prośba

Kilka prostych kartek, robionych na szybko, w większości z papierów z Galerii Papieru, które są tak piękne, że nie potrzebują wielu ozdób.

Do zrobienia zamówionych pięć śłubnych kartek, dwa notesy i kusi, żeby zamówić nowe materiały do biżu. A tak poza wszystkim to wygrałam candy u Agnes i niecierpliwie czekam na paczkę. Cieszyłam się jak dziecko, bo przecież nigdy nie miałam szczęścia do losowań. Trochę kusi, żeby zorganizować candy tutaj, ale jednak obawiam się braku zainteresowania. Tymczasem idę kończyć przygotowywanie paczki na różaną wymiankę i uczyć się do ostatniego zaliczenia. Gdyby ktoś to czytał, to niech mi prześle, proszę, telepatycznie pozytywne myśli. Potrzeba bardzo.

1 komentarz:

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.