***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

piątek, 15 kwietnia 2011

z życzeniami dla Oli

Prosta, kwiecista kartelucha w pozytywnych kolorach. Dotarła szczęśliwie pod Zieloną Górę. Jeszcze raz naj, Olku!

A tak poza tym to dostałam bogatą paczkę pięknych papierów zamówionych w Galerii Papieru i czerpię dziką przyjemność z patrzenia na nie... jeszcze się nie zebrałam, żeby zacząć je ciąć. Ale powoli, powoli...

Kolczyki zaczynają się sprzedawać, pudło pełne biżu aktualnie jest w rękach nowomianowanego managera (hehe), schowałam koraliki, żeby tymczasowo do nich nie ciągnęło i na szybko robię kilka wielkanocnych kartek. Życzcie mi zapału. I żebym w końcu przestała chodzić półprzytomna z nieuzasadnionej senności...

Życzycie?

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że życzymy. :*
    Dziękuję serdecznie Agnieszku za życzenia i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.