***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

czwartek, 11 marca 2010

wszystko chcę

Do listy najbardziej pożądanych prezentów dopisuję: magnetyczną taśmę samoprzylepną, transparentne kapiszony, guziki (jak ktoś ma kilka zbędnych w domu, to naprawdę mnie uszczęśliwi), farby pęczniejące 3D, magnesy neodymowe, linijkę metalową, wykrojniki brzegowe, gilotynę do papieru, kredki akwarelowe, nowe stickersy, migotki... Tak, ja wiem, że większość osób postronnych zrozumiała tylko guziki i linijkę.

Założyli na alegrze cały dział z materiałami do rękodzieła. Przecież ja teraz wpadnę w paranoję. Wszystko w jednym miejscu. Wszystko chcę. Na mało co mnie stać. Yhh.

Wieczorem zdjęcia kartek, zamówiłam hurtem papier wizytówkowy, muszę zrobić dwie paczuszki dla dziewcząt z Bydgoszczy, tudzież dwie pary kolczyków. Ale najpierw... idę spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.