***

Pasje, fascynacje, inspiracje, wariacje. Radosna twórczość.

Wszystko, co moja głowa wymyśli, a dłonie stworzą.

***

sobota, 20 marca 2010

rozcraftowanie

- Co tam, Aguś? - A nic. Zajmuję sobie czas cięciem papieru... - Alee... poza tym wszystko w porządku?

Rozcraftowałam się trochę... Przyszły wreszcie papiery na bazy do zaproszeń, gdzieś pomiędzy zajęciami tnę drobniejsze elementy, Moniczka podzieliła się ze mną cudnymi kolorowymi papierami i chętnie przeprowadziłabym się do naszego bufetu... gdybym tylko miała laptopa i mogła tam wstawić łóżko. Jak już się naumiałam wstawiać podlinkowane zdjęcia w pasku bocznym to się pozapisywałam na candy. Jeszcze przed świętami muszę zamówić materiały do biżu, pakuję w głowie wielkanocne paczki...

Powtarzam sobie po tysiąc razy dziennie, że warto. Że to dopiero początek. I że nie wolno mi się podłamywać. I że jestem dumna z tego miejsca. I że nothing else matters.

1 komentarz:

Każde dobre słowo wnosi radość w to, co robię.
Dziękuję.